-
Garantie en Klachten
-
Artikel defect ontvangen
Heeft u een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld uw klacht, door middel van het invulformulier en wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op. Wenst u direct een persoonlijk contact belt u dan met onze klantenservice.
-
Klacht of defect binnen garantie
Op al onze producten heeft u 2 jaar productgarantie. Meld u een artikelklacht, dan gelden de wettelijke garantieregels. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- normale slijtage en/of
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
-
Klacht of defect buiten garantie
Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Uiteraard mag u verwachten dat onze producten na een bepaalde periode en na normaal gebruik nog goed zou mogen functioneren. Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor u kosten verbonden aan het oplossen van uw artikelklacht, dan informeren we u hier vooraf over.
-
Transportschade
Indien tijdens het transport een beschadiging optreedt aan een pakket en/ of inhoud dan vragen wij u het volgende te doen:
- maak melding bij de bezorger bij de ontvangst van een beschadigd pakket.
- meld uw schade per e-mail of telefonisch zo snel mogelijk bij de klantenservice.
- telefonisch of via mail ontvangt u van ons een bevestiging met de verder te volgen procedure/ stappen.
Garantie en Klachten
Als u niet tevreden bent over onze producten en of service dan horen wij het graag! Heeft u een klacht of is er onverhoopt een defect aan een artikel, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen dan binnen 3 werkdagen contact met u opnemen voor verdere afhandeling van uw klacht.